2014. december 23., kedd

Első díjam

Köszöntök Minden Olvasót!

A mai nap egy remek hírrel szolgálhatok.Megkaptam életem első díját!
Nagyon köszönöm Ecseri Dalmának,aki nem csak egy profi író,hanem végtelenül aranyos és segítőkész.Nagyon sokat segített nekem a blogolásban.Életem első blogja közös volt Vele,ami idáig vezetett.Mindig is akartam blogolni,de sohasem gondoltam volna,hogy egyszer majd egy saját történetem lehet.Tehát szeretném megköszönni Dalmának a rengeteg segítséget és támogatást!


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
- Írj magadról 10 dolgot.
- Válaszolj a 10 kérdésre.
- Tegyél fel 10 kérdést.
- Küldd tovább 10 embernek.





Tíz dolog magamról:

-imádom az állatokat

-utálom a tejet,de a kakaót imádom

-imádok betakarózni

-5 blogom van,ebből 3 közös,a másik kettőnek én vagyok az egyedüli szerkesztője

-imádom a pihe-puha dolgokat

-imádok lovagolni

-igazi álmodozó vagyok

-imádok olvasni,de valamiért a filmeket jobban szeretem

-egyszerre mindig legalább 2 könyvet olvasok

-kevés húst eszem,ugyanis sajnálom az állatokat


10 kérdésre válasz:
1. Nappal vagy éjszaka?
  -éjszaka
2. Mennyire képezi életed részét az írás?
  -mindig is szerettem papírra vetni a gondolataimat.
3. Mi a véleményed +18-as blogokról?
  -én undorítónak találom hogy a 12-13 éves lányok divatból,Szürke ötven árnyalatosat játszanak.
4. Szerinted az új blogosok divatból, vagy komoly szándékkal kezdenek írni?
  -divat.Szinte már mindegyik blog sablon és sajnos elveszik közöttük a sok jó.
5. Hogy érzed magad jobban: társaságban vagy egyedül?
  -tásaság
6. Mi a kedvenc tantárgyad?
  -irodalom
7. Fanfictiont vagy nem fanfictiont olvasol szívesebben?
  -nem fanfictiont.Ami azért érdekes,mert é több fanfictiont is írok.
8. Ha eljönne a világvége zombik képében mit csinálnál?
  -Dalma melletted nem félnék! :D
9. Ha beválogatnának az Éhezők Viadalában mit csinálnál?
  -Dalmával ketten túlélnénk! (ha nem kezdenék el önfeláldozósat játszani)
10. Melyik könyves világban élnél a legszívesebben?
  -Panem forever.Vagy még esetleg a Beavatott.


10 kérdés:
1.Tél vagy nyár?
2.Mi a mostani generációról a véleményed?
3.Hogyan definiálnád a halált? (saját gondolataiddal)
4.Törékeny,vagy erős lelkű vagy?
5.Mi vezérelt arra,hogy elkezdj írni?
6.Ki az aki mindig mindenben támogat?
7.Mi az,vagy ki az akiből/amiből erőt merítesz?Aki/ami a legnagyobb boldogságot adja neked?
8.Mennyi blogod van?
9.Mi a kedvenc sorozatod?
10.Melyik a kedvenc blogod?


Akiknek küldöm:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése