2014. december 17., szerda

Bocsánatok,köszönetek,új nevek és fejezetek

Jó estét Mindenkinek!:)

Szeretnék elnézést kérni, hogy ilyen sokat kellett várnotok az új fejezetre. Sajnos a félév közeledtével egyre több dolgom lett, és két új blogon is dolgozok, amikről egyenlőre többet még nem árulhatok el.
És szeretnék köszönetet nyilvánítani minden kedves kommentelőnek, akik szántak rám időt, és írtak pár építőjellegű kritikát. Ugyanis úgy terveztem, bezárom a blogot. Mivel nem kaptam semmilyen visszajelzést, nem leltem már az írásban örömem. De most, hogy kaptam pár dicsérő szót, úgy érzem, folytatnom kell!
A helyesírási hibákat elkezdtem kijavítani és kerestem, illetve keresek egy bétát.
Az oldalon is dolgozom, ezért is lenne fontos a véleményetek, hogy miket javítsak, csináljak másképp!
Az új fontos dolog, ami talán a legfontosabb, hogy a nevemet Doo-ról Joy-ra változtattam.Tehát ne lepődjetek meg, ha más nevet láttok az oldalon, még mindig én vagyok!:)

És akkor végül, de nem utolsó sorban írtam egy új fejezetet is, illetve a 7. fejezethez még egy kicsit hozzáírtam, mert nagyon rövidke lett.
A 8.fejezet sajnos megint nem sikerült valami hosszúra, de remélem azért élvezhető (főleg ennyi idő után).

Jó olvasást és nézelődést!:)

Joy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése